Korzyści i wyzwania związane z elektronicznymi kartami zdrowia.
Mało jest rodzajów reklamy, które dawałyby równie duże możliwości, jak marketing w sieci. Jest ona relatywnie młodą dziedziną, jednak spośród wszystkich gatunków to ona w najogromniejszym tempie się rozwija, każdego roku przekonując do siebie wciąż następnych zwolenników. Najbardziej znaną gałęzią promocji w globalnej sieci niewątpliwie jest ANCHOR, niekiedy również nazywana reklamą kontekstową. Określenie to wynika z całą pewnością stąd, że to, które materiały pojawi się w określonym dla niej miejscu zależy przede wszystkim od tego, których informacji wyszukuje użytkownik – może ona być w zupełności zgodna co do jego potrzeb. Przez to też większe jest prawdopodobieństwo, że kliknie w proponowany mu odsyłacz. Wielkie znaczenie ma również fakt, że użytkownik jest mniej zirytowany reklamami, które w niektórych przypadkach mogą go jakkolwiek zainteresować. Z tego powodu właśnie reklama sponsorowana jest coraz częściej wykorzystywana przez rozmaitego rodzaju firmy oraz wciąż coraz większa jest ilość kampanii, w których pełni ona coraz bardziej istotną rolę.
1. Sklep